Recente :

Steaua - Vardar se va juca in prezenta a cel putin 30.000 de suporteri.

luni, iulie 15, 2013


Maine, 16 Iulie 2013 Steaua va intalni pe Arena Nationala pe Vardar Skopje,campioana Macedoniei, in turul II preliminar al UEFA Champions League.


Desi cotata cu prima sansa si sustinuta de o Romanie intreaga, Steaua Bucuresti pare sa aiba un meci greu cu macedoneni, care au venit hotarati sa faca surpriza la Bucuresti. Chiar si managerul campioanei Romaniei este emotionat inaintea meciului.


"Am emotii, este normal, am 21 de ani de meserie, nu uit ce am pătit anul trecut în turul cu Spartak Trnava, cand am fost învinsi si toata lumea se astepta la un galop de sanatate. Totusi, echipa a demonstrat si în Supercupa de miercuri cu Petrolul ca oamenii care i-au cantat prohodul s-au cam grabit", declara Mihai Stoica, pentru Digi Sport.


"Am sarit de 30.000 de bilete vandute, am trecut de pragul psihologic, eu mizez pe 35.000-40.000 de stelisti pentru meciul cu Vardar. Sezonul pe care îl vom începe este mai mult decat solicitant din punct de vedere al programului. Steaua da cel puțin opt jucători la echipa nationala, iar ei nu vor mai avea pauza pana in luna decembrie. Nu este usor sa fii antrenorul acestei echipe, dar cu siguranta este frumos", a mai afirmat Stoica.

sursa foto : sport.bzi.ro

Aboneaza-te pentru a citi primul stirile! Introduceti adresa de mail aici:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Toate drepturile rezervate ST Sport - Stiri Sportive, Sport Online. 2012 - 2013
Pentru o mai buna utilizare si navigare este recomandat sa folositi unul din urmatoarele browsere: FireFox 10 | Google Ghrome 17