Recente :

"Pifferaio" este stelist 100%. Fanii deja il adora!

sâmbătă, iulie 06, 2013

Piovaccari a facut o serie de declaratii pentru site-ul oficial al clubul FC Steaua, la care a ajuns in aceasta vara, sub forma de imprumut pentru un sezon, de la Samdoria. Italianul spune ca a fost din prima de acord cu aceasta mutare datorita prezentei Stelei in UCL, dar si datorita fanilor "fierbinti" ai clubului.



"Cum am aflat de posibilitatea de a ajunge aici, l-am rugat pe impresarul meu sa intensifice negocierile si sa se puna de acord cu Steaua şi Sampdoria cat mai repede. Am spus da instantaneu. Abia aşteptam sa ma intorc din vacanta si sa vin alaturi de noii mei colegi, care erau deja în cantonament. Stiam ca este cea mai importanta echipa din Romania, fiindca a fost mereu prezenta în cupele europene si am vazut multe meciuri, mai ales în ultimii ani. Îmi vin în minte acum acel 3-3 cu Napoli, de la Bucuresti, în care Steaua a jucat foarte bine, dar si jocurile cu Ajax şi Chelsea, din sezonul trecut, în care baietii au avut evolutii excelente. De asemenea, am văzut ca Steaua are suporteri foarte "fierbinţi", care pun o presiune extraordinara pe adversari. Ce poate fi mai frumos decat să ai o asemenea atmosfera la meciuri?" spune Piovaccari.

Italianul contureaza o imagine in grupele Champions League alaturi de Steaua, dar si castigarea titlului cu numarul 25 : "Steaua este o echipa foarte buna, este campioana si are mari sanse sa joace în grupele UEFA Champions League. Sa ajungi în această competitie suprema este ceva extraordinar, reprezinta o lovitură de imagine pentru orice jucator. Ar fi prima data pentru mine si m-as bucura enorm. Am venit să joc cat pot de bine si cat mai devreme posibil, desi sunt constient ca am mult de recuperat la nivel de pregatire în comparatie cu colegii mei. Atat la nivel de echipa, cat si personal, sper să castigam SuperCupa, campionatul, Cupa Romaniei si sa jucam în grupele UEFA Champions League. Strict personal, sper sa rasplatesc încrederea acordată de catre conducere şi de antrenor. În plus, stiu ca am fost adus aici sa dau goluri si sa-l înlocuiesc, cat de bine voi putea, pe golgeterul Raul Rusescu. Acesta a făcut o impresie extraordinara la Steaua si stiu ca va fi dificil să-l ajung. Promit că voi încerca!"

"Voi da totul pentru a recupera zilele de pregatire pierdute si ma voi stradui sa dau cat mai multe goluri, pentru a-i face să exulte. M-as bucura sa înscriu încă de la debut si sa ma bucur alaturi de ei şi de colegi! Şi încă ceva: Uniti spre titlul 25 şi Champions League!" adauga Federico Piovaccari.

Atacantul in varsta de 28 de ani este de vineri jucator al clubului Steaua Bucuresti, si a facut deja patru antrenamente sub comanda lui Laurentiu Reghecampf. Jucatorul imprumutat de la Samdoria va purta in sezonul viitor tricoul cu numarul 25 pe tricou. Acesta este casatorit si are doi copii.

In cariera sa de fotbalist, Federico Piovaccari a mai evoluat pentru :  Pro Patria, Castellettese, Internazionale Milano, Vittoria, San Marino, Triestina, Treviso, Ravenna, Cittadella, Sampdoria, Genova, Brescia, Novara şi Grosseto.

Sursa : MediaFax
Sursa foto : Gsp.ro

Aboneaza-te pentru a citi primul stirile! Introduceti adresa de mail aici:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Toate drepturile rezervate ST Sport - Stiri Sportive, Sport Online. 2012 - 2013
Pentru o mai buna utilizare si navigare este recomandat sa folositi unul din urmatoarele browsere: FireFox 10 | Google Ghrome 17