Recente :

Bokila promite ca nu va juca la rivala Steaua, dar spune si motivele pentru care a plecat de la Petrolul

sâmbătă, iulie 13, 2013



Bokila vine in premiera, si clarifica situatia foarte tulbure din ultimele zile, pentru ProSport. Atacantul declara ca nu mai avea nici un fel de contract cu echipa din Ploiesti si ii acuza pe cei din conducerea echipei ca l-ar fi fortat sa semneze un nou contract care l-ar fi dezavantajat.


Jucatorul de 24 de ani ii asigura pe fanii petrolisti ca nu va juca in nici un caz pentru rivala Steaua, si ca este de parere ca nu va mai evolua in Romania, deoarece interesele lui sunt in principal cele financiare, urmand sa se orienteze in functie de salariu si beneficiile materiale.


"In contractul pe care l-am semnat cu Petrolul, nu scria nicaieri ca dacă clubul achită taxa transferului către fosta mea echipa, atunci eu devin jucătorul lor pentru înca doi ani. Fals.

 Atunci când au plătit clauza lui Zulte, am devenit jucatorul Petrolului, dar doar pana la sfarsitul campionatului, cu drept de premtiune pe înca doi ani, daca, şi subliniez daca, eram şi eu de acord. 

Cluburile s-au înteles între ele, dar cu jucatorul nu. Trebuiau sa mai negocieze şi cu mine, iar acest amanunt, Petrolul nu l-a mai dezvăluit şi de aceea lumea mă judeca", a declarat Bokila pentru ProSport.

Jucatorul care sezonul trecut a evoluat 37 de partide pentru Petrolul Ploiesti si a marcat de 22 de ori, in toate competitiile a mai declarat : "Le-am promis si le promit în continuare suporterilor Petrolului ca niciodată nu voi juca la Steaua, echipa pe care ei o urăsc. Si, sincer, nu cred că am să mai joc niciodată în România, vreau să plec undeva mai sus. I-am rugat să mă înţeleaga. Am o familie foarte săraca şi numeroasa, toti stau în baza mea, trebuie să-i întreti!  Nu pot face fata cu un salariu atat de mic".

foto : MediaFax / sursa : prosport.ro

Aboneaza-te pentru a citi primul stirile! Introduceti adresa de mail aici:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Toate drepturile rezervate ST Sport - Stiri Sportive, Sport Online. 2012 - 2013
Pentru o mai buna utilizare si navigare este recomandat sa folositi unul din urmatoarele browsere: FireFox 10 | Google Ghrome 17